Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel ALMELO is per zo spoedig mogelijk voor een zorgorganisatie in ALMELO op zoek naar een
DIRECTIESECRETARESSE
(16-20 uur per week, permanente invulling)
Extra informatie
= De vacature is ontstaan door het vertrek van de huidige Directiesecretaresse
= Het gaat om een permanente invulling van de functie
= In deze functie ondersteun je de directeur en de RvT op secretarieel en organisatorisch gebied
= Het gaat om een functie voor 16-20 uur per week en werkdagen zijn flexibel in te vullen (voorkeur voor de dinsdag en donderdag vanuit de opdrachtgever)
= Een deel van de uren kan in overleg hybride worden ingevuld
Tot je taken behoren
= Agendabeheer en mailboxbeheer t.b.v. de directeur
= Het plannen van vergaderingen en bijeenkomsten
= Het verzorgen van correspondentie
= Het maken en bewaken van actiepuntenlijsten
= Het plannen, voorbereiden (documenten klaarzetten) en notuleren van de RvT vergadering en ALV vergadering
= Overige voorkomende secretariële en organisatorische werkzaamheden
Voor deze functie vraagt onze opdrachtgever
= MBO werk- en denkniveau
= Minimaal 3 jaar werkervaring als Directiesecretaresse/Managementassistente
= Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
= Uitstekende beheersing van het MS Office programma en MS Teams
= Collegialiteit, accuratesse, klantvriendelijkheid
Salaris voor deze functie
Salaris in overleg.
Belangstelling | Reageren
Heb jij belangstelling voor deze veelzijdige functie in een informele werkomgeving? Voldoe je tevens aan het profiel?
Mail dan snel je CV naar onze vestiging in Almelo.
E-mail adres vestiging Almelo: almelo@flexstarplus.nl