Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel Den Haag is per direct voor een groot installatiebureau op zoek naar een
SECRETARESSE
(24 uur per week, woensdag en vrijdag en 1 zelf te kiezen dag)
Het gaat om een functie voor 1 jaar.
Tot je taken behoren:
Postverwerking en correspondentie:
* Tijdige distributie en verwerking van de binnenkomende post en e-mails
* het verwerken van correspondentie volgens de richtlijnen correspondentie; vervaardigen van notulen; aanbrengen van grammaticale correcties in documenten.
Communicatie en informatie:
* Het vlot en accuraat afhandelen van telefoongesprekken / informatie dan wel doorgeven aan de juiste persoon.
* het verstrekken van actuele managementinformatie.
Organisatie en coördinatie:
* Het regelen van afspraken
* het juist beheer van de agenda(‘s).
* het organiseren van bijeenkomsten (b.v. vergaderingen, lunches, diners, afscheid medewerkers).
* assisteren bij de voorbereiding vaninterne/externe evenementen.
* regelen van reizen van de medewerkers van de afdeling
* het regelen van trainingen.
Archivering en administratie:
* Het op de juiste wijze verzamelen, sorteren, coderen en archiveren van documenten.
* het opzetten en bijhouden van adressen, klantenbestanden, verlofregistratie, orderadministratie en offertes, tijdig bestellen van diverse soorten artikelen; het beheren van (afdelings)archief.
Procesverbetering:
* Het actief meedenken over de verbetering van secretariële / groeps / afdelings aandachts- enwerkgebieden en het deelnemen aan secretaresse verbetergroepen.
Voor deze functie vragen wij:
* Opleiding MBO Secretarieel.
* Secretariële werkervaring
* Kennis van MS-office
* Nederlands en Engels in woord en geschrift (Duits is een pré)
Salaris voor deze functie:
Max. € 2200,= bruto op basis van full-time werken
Belangstelling?
Heb je belangstelling voor deze vacature en voldoe je aan het profiel? Neem dan snel je CV + motivatie.
Vestiging
Deze vacature wordt gecoördineerd vanuit de vestiging Den Haag.
E-mail: Denhaag@flexstarplus.nl
Telefoon: 070 – 221 16 78