Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel ALPHEN AAN DEN RIJN is voor een commercieel VASTGOED bedrijf in ALPHEN AAN DEN RIJN op zoek naar een
Ervaren MANAGEMENTASSISTENT/SECRETARESSE
(24 uur per week met thuiswerkmogelijkheden; optie op vast)
Extra informatie
= De functie is ontstaan vanwege doorgroei in de organisatie
= Je bent werkzaam in een secretaresseteam van 2 managementassistentes
= De functie is in eerste instantie tijdelijk maar met optie op verlenging/vast
= Je mag je te werken dagen zelf kiezen
= Na het inwerktraject mag je in deze functie thuiswerken
Tot je taken behoren
= agendabeheer t.b.v. de manager
= plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen (verslag maken)
= bewaken van de actiepuntenlijst
= organisatorische werkzaamheden
Voor deze functie vraagt onze opdrachtgever
= MBO+ of HBO werk- en denkniveau
= Ruime werkervaring met agendabeheer en het verslagleggen van vergaderingen
= Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
= Goede beheersing van het MS Office programma
= Werkervaring bij een vastgoedorganisatie is een grote pré
= Proactieve werkhouding, accuratesse, zelfstandig kunnen werken
= BESCHIKBAAR VOOR 3 DAGEN PER WEEK
Salaris voor deze functie
Het bruto maandsalaris voor deze functie is € 2814,= tot maximaal € 3885,= op basis van 40 uur per week.
Een en ander afhankelijk van het aantal jaren werkervaring.
Belangstelling voor deze functie | Solliciteren
Heb jij belangstelling voor deze functie en voldoe je 100% aan het profiel?
Mail dan snel je sollicitatie voorzien van CV en korte motivatie naar onze vestiging in Alphen aan den Rijn
E-mail adres vestiging Alphen aan den Rijn: alphenaandenrijn@flexstarplus.nl