Tijdelijke officemanager (INGEVULD)


  • 2,233 user views 0 comments

Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel ALMERE is voor een kleine industriële organisatie PER DIRECT op zoek naar een

TIJDELIJKE OFFICEMANAGER (M/V)

(2 dagen verdeeld over de week, tot half oktober 2018)

De huidige officemanager is inmiddels met zwangerschapsverlof. De directie van deze organisatie heeft voor 2 dagen per week (maandag/donderdag óf dinsdag/donderdag) ondersteuning nodig op secretarieel gebied, maar ook op het gebied van HR, facilitaire zaken en andere bureau overkoepelende werkzaamheden.

Je functie in een nutshell

 Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie en verzorging zakelijke correspondentie
(via telefoon, e-mail, post etc.)
 Bezoekers ontvangen en beheer bedrijfsagenda
 Uitvoering geven aan HR zaken (ARBO,arbeidscontracten)
 Bijhouden van de website, internetshowrooms en webwinkel
 Beheer personeelsadministratie
 Bieden van facilitaire ondersteuning
 Regelen van reizen en accommodaties
 Assistentie bij het voorbereiden van beurzen
 Algemene taken ter ondersteuning van het bedrijfsbeleid

Voor deze functie vraagt onze opdrachtgever:

 Afgeronde HBO opleiding, eventueel MBO opleiding
 Meerdere jaren relevante werkervaring in soortgelijke functies
 Zeer gemotiveerd en zichtbaar plezier in het werk
 Sterke organisatorische en communicatieve eigenschappen
 Nauwgezette aandacht voor details
 Klantgericht, resultaatgericht en pro actief
 Stressbestendig, georganiseerd en flexibel
 Uitstekende computervaardigheden en bekend met social media mogelijkheden
 Zelfstandig maar tegelijkertijd deel uit kunnen maken van het team
 Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
 Liefst goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift

Belangstelling?

Ben je per direct beschikbaar en voldoe je aan het profiel? Mail dan snel je CV + korte motivatie naar onze vestiging in Almere (almere@flexstarplus.nl)