**INGETROKKEN** Ervaren SECRETARESSE met ook administratieve taken bij onderwijsinstelling (30 uur)


  • 5,024 user views 0 comments
  • zaltbommel
  • distance: 3,593 Miles

Secretaresse Uitzendbureau FlexStar Secretarieel is voor een onderwijsinstelling in de regio Zaltbommel op zoek naar een

Ervaren SECRETARESSE met ook administratieve taken

(30 uur/5 dagen, overbruggingsperiode echter je mag meesolliciteren naar de vaste baan)

Extra informatie

= het gaat om een tijdelijke functie vanaf 18 mei 2021 voor de duur van een aantal maanden, echter je mag meesolliciteren naar de vaste baan
= de sollicitatieprocedure omtrent definitieve invulling van de functie is (nog) niet gestart
= je werkt 30 uur per week verdeeld over 5 dagen
= het gaat om een brede en afwisselende rol binnen het (nu nog) vijf collega’s sterke team
= hoewel de functie ondersteunend van aard is, ga je geleidelijk een flink pakket taken oppakken

Hoe ziet je takenpakket er uit

Secretaressetaken
= agendabeheer via Outlook
= verzorgen van correspondentie en opstellen van (concept) stukken
= voorbereiden, notuleren en uitwerken van vergaderingen
= bewaken en afhandelen van de actiepuntenlijst voortvloeiend uit deze vergaderingen
= checken van inkomende stukken op volledigheid; aanvragen van informatie
= archiveren

Receptietaken
= aannemen en doorverbinden van inkomend telefoonverkeer
= ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
= informeren en beantwoorden van vragen van medewerkers en externen

Administratieve ondersteuning
= verzamelen, verwerken en ordenen van informatie in diverse systemen
= opstellen van managementoverzichten
= toepassing van de wet- en regelgeving binnen administratieve procedures
= informatie geven over (nieuwe) regelingen en procedures
= voorstellen doen ter verbetering van de administratieve processen

Onze opdrachtgever vindt het volgende belangrijk

= MBO werk- en denkniveau
= Ruime werkervaring als secretaresse met administratieve taken
= Werkervaring binnen de onderwijsbranche is een grote pré
= Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
= Digitale vaardigheden op het gebied van het MS Office pakket/Office365
= Kennis van de AVG richtlijnen en procedures is een grote pré
= Proactieve werkhouding, meedenken hoe processen geoptimaliseerd kunnen worden, zelfstandig kunnen werken
= Sociaal en communicatief vaardig zijn, klant- en servicegerichtheid, accuratesse

Bereikbaarheid opdrachtgever

Onze opdrachtgever bevindt zich in de directe omgeving van Zaltbommel, echter NIET in Zaltbommel.

Belangstelling | Reageren

Herken jij jezelf in bovengenoemd profiel? Voldoe je daarnaast grotendeels aan de wensen van de opdrachtgever?
Mail dan direct je CV + korte motivatie naar onze vestiging in Den Bosch.

E-mail adres vestiging Den Bosch: denbosch@flexstarplus.nl