Secretaresse met ook HR, facilitaire, administratieve en communicatietaken bij technische organisatie (32 of 40 uur, DIRECT IN DIENST OPDRACHTGEVER)


  • 68 user views 0 comments
  • Zoetermeer
  • distance: 3,606 Miles

Secretaresse Uitzendbureau ZOETERMEER is per zo spoedig mogelijk, echter met respect voor jouw opzegtermijn, voor een grote technische organisatie in ZOETERMEER op zoek naar een

SECRETARESSE met ook HR, facilitaire, communicatie en administratieve taken

(32, 36 of 40 uur per week, naar jouw eigen wens, DIRECT IN DIENST OPDRACHTGEVER)

Extra informatie

= Je gaat rechtstreeks in dienst van onze opdrachtgever met een jaarcontract en bij goed functioneren ontvang je een contract voor onbepaalde tijd
= Onze opdrachtgever is op zoek naar een ervaren kandidaat die stevig in zijn/haar schoenen staat en de spil in de organisatie is.
= Je hebt een zeer divers takenpakket, o.a. secretariële, administratieve, facilitaire, HR en communicatietaken
= Onze opdrachtgever respecteert een eventuele opzegtermijn

Tot je taken behoren o.a.

Secretariële taken
= je beheert de receptie, ontvangt en verwijst klanten door
= je neemt telefoontjes aan, geeft informatie of verbindt door
= je maakt afspraken in Outlook
= je verzorgt de correspondentie en beheert de post (ook e-mail)
= je biedt ondersteuning bij het organiseren van activiteiten
= je bestelt online boodschappen, briefpapier en zorgt dat er altijd voldoende op voorraad is

Administratieve taken
= invoeren van gegevens aangaande projecten in een op maat gemaakt systeem (urenregistratie)
= maken van verkoopfacturen, inboeken van inkoopfacturen
= nabellen van debiteuren indien niet tijdig betaald

Facilitaire/officemanagement taken
= coördinatie richting schoonmaakmedewerkers
= contractbeheer en contacten met leveranciers
= arbozaken, verzekeringenportefeuille beheren

HR taken
= je maakt arbeidsovereenkomsten en verstuurt deze
= je nodigt sollicitanten uit en schrijft sollicitanten af
= je bewaakt de arbeidsovereenkomsten (in en uit dienst)
= je geeft mutaties door aan de salarisadministrateur

Communicatietaken
= berichten posten op social media kanalen; websitebeheer
= verzorgen van de nieuwsbrief
= alle overige communicatie uitingen verzorgen

Wat heb je nodig om deze functie goed te kunnen uitoefenen

= Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
= Enkele jaren werkervaring met soortgelijke taken
= Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
= Uitstekende beheersing van het MS Office programma
= Je kan uitstekend prioriteiten stellen, bent beschaafd assertief en accuraat
= Je kan uitstekend communiceren en je bent sociaalvaardig en dienstverlenend ingesteld
= Je kan goed vooruitkijken en je hebt een proactieve werkhouding

Salaris

Onze opdrachtgever biedt een salaris in overleg met jou. Verder zijn er uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals extra vakantiedagen en een winstdeling.
En uiteraard kom je terecht in een informeel bedrijf met korte communicatielijnen.

Zie jij een kennismakingsgesprek met deze opdrachtgever helemaal zitten?

Voldoe je aan het profiel en heb je affiniteit met de bouw- en/of techniekbranche? Dan heb jij een streepje voor bij onze opdrachtgever.
Mail je CV met korte motivatie naar onze vestiging in Zoetermeer.

E-mail adres vestiging Zoetermeer: zoetermeer@flexstarplus.nl